Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Piekary Śląskie ADRES URZĘDU: Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich ul.Kalwaryjska 62 41-940 Piekary Śląskie

WARUNKI PRACY

Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, komputer - czas pracy

przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja

ciała - siedząca.

ZAKRES ZADAŃ

kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji przełożonemu do podpisu, rozdzielanie i wydawanie

dokumentacji zgodnie z dekretacją

odreczne ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzacych z wydziału

kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie korespondencji do wysyłki

obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego

archiwizacja dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie ich do składnicy akt

obsługa centrali telefonicznej wydziału, kierowanie interesantów do pracowników

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca na stanowisku administracyjno-biurowym, znajomość przepisów

regulujących obieg dokumentów w urzędzie

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym

doświadczenie zawodowe: 1 rok praca na stanowisku administracyjno-biurowym

przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urządzeń biurowych

poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"

umiejętność organizowania pracy

umiejętność komunikowania się, współpracy

rzetelność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

Życiorys/CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /

stażu pracy

kserokopie świadectw pracy

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego

obywatelstwa

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego /

stażu pracy

kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 01 grudnia 2016 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich ul.Kalwaryjska 62 42-940 Piekary Śląskie

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,

w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co

najmniej 6%.

Bliższe informacji na temat procedury naboru udzielane są telefonicznie (32)3936 218. Osoby, które pozytywnie przejdą

pierwszy etap selekcji zostaną telefonicznie poinformowane o kolejnych etapach naboru.

 

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z

niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:

złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,

spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,

po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

Zastępstwo

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej

nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać

w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór otwarty dla cudzoziemców

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również

cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów

międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na

terytorium Polski,

ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w

sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające

obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.

 

Metryczka

Data publikacji 28.11.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Monika Kłosińska
Osoba udostępniająca informację:
Dagmara Wawrzyniak Rzecznik
do góry