Nabór na stanowisko inspektora do spraw finansów, zaopatrzenia oraz gospodarowania zasobami mieszkaniowymi
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko inspektora do spraw: finansów, zaopatrzenia oraz gospodarowania zasobami mieszkaniowymi
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: finansów, zaopatrzenia oraz gospodarowania zasobami mieszkaniowymi
Zespół Finansów i Zaopatrzenia
Miejsce wykonywania pracy:
Piekary Śląskie
Stanowisko pracy usytuowane na 1. piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Adres urzędu:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI ul. Kalwaryjska 62
41-943 Piekary Śląskie
WARUNKI PRACY
Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, dwa komputery - czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca.
ZAKRES ZADAŃ
-
Prowadzi postępowania administracyjne i sporządza projekty decyzji administracyjnych w sprawach przydziału lub zmiany lokalu przyznania pomocy finansowej dla policjantów jednostki oraz w sprawach świadczeń finansowych za remont lub brak lokalu mieszkalnego w celu rozstrzygnięcia o uprawnieniach policjantów.
-
Sporządza listy wypłat dodatkowych należności na podstawie prawidłowych dokumentó źródłowych, w celu wypłaty należności.
-
Wystawia zaświadczenie o wynagrodzeniu pracownikom i funkcjonariuszom posługując się programem PŁACE, w celu udzielenia informacji osobom zainteresowanym.
-
Prowadzi ewidencję szczegółową i ilościową, a także rozdysponowuje materiały biurowe techniki policyjnej, druki, środki czystości i inne z obrotu poza magazynowego, w celu zapewnienia prawidłowego zaopatrzenia jednostki.
-
Zgłasza do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego funkcjonariuszy i pracowników, w celu zagwarantowania im i członkom ich rodzin dostępu do powszechnej opieki zdrowotnej.
-
Prowadzi całościową obsługę kasową jednostki, polegającą na przyjowaniu wpłat za prywatne połączenia telefoniczne, kserokopie z akt sprawy i inne należności, odprowadza wpłaty do KWP w Katowicach, wystawia odpowienie dokumenty (KP, KW).
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
Wykształcenie: średnie ekonomiczne
-
doświadczenie zawodowe: 2 lata praca w komórkach do spraw finansów
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
-
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
-
z zakresu obsługi programów komputerowych
-
poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne"
-
znajomość języka angielskiego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
-
Życiorys/CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Kserokopie świadectw pracy
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Certyfikat ukończenia kursu językowego
-
Poświadczenie bezpieczeństwa
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
-
Dokumenty należy złożyć do: 25.08.2017
-
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
ul. Kalwaryjska 62
41-943 Piekary Śląskie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie (32) 3936220.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2235,12 zł brutto miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%.
Osoby, które pozytywnie przejdą I etap postępowania zostaną poinformowane o dalszych etapach telefonicznie.