Nabór na stanowisko inspektora do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Ruchu Drogowego
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko inspektora do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Ruchu Drogowego
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Ruchu Drogowego
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Piekary Śląskie
ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich, ul.Kalwaryjska
62 41-943 Piekary Śląskie
WARUNKI PRACY:
Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, komputer, drukarkęczas
pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
wymuszona pozycja ciała-siedząca. Permanentna obsługa klientów. Stanowisko pracy usytuowane na parterze
budynku Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Pomieszczenia biurowe do wysokości 3 metrów.
ZAKRES ZADAŃ:
Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji przełożonemu do podpisu, ich rozdzielanie i
wydawanie zgodnie z dekretacją
Ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z wydziału
Kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji
Udzielanie informacji interesantom, firmom, instytucjom i osobom prywatnym oraz przygotowywanie
dokumentacji dotyczacej zdarzeń drogowych
Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego
Archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie ich do składnicy
akt
Obsługa cetrali telefonicznej wydziału
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: praca na stanowisku administracyjno-biurowym
znajomość przepisów regulujacych obieg dokumentów w urzędzie
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE:
Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca na stanowisku administracyjno-biurowym
przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urzadzeń biurowych
poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
umiejetność organizowania pracy, komunikowania się , współpracy, rzetelność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
Życiorys/CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie
polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów,
zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie
najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia
zawodowego / stażu pracy
kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urządzeń
biurowych
kopia poświadczenia bezpieczeństwa
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 05 września 2017 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich, ul.Kalwaryjska 62
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze 2053,92zł + dodatek za wysługę lat. Dokumenty niekompletne, niepodpisane,
złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegają zwrotowi. Osoby zakwalifikowane do
poszczególnych etapów naboru będą informowane telefonicznie. Aplikacje można składać w budynku KMP
Piekary Śląskie (w Zespole Dyżurnych).
Dodatkowe informacje udzielane telefonicznie (32) 3936220