Starszy referent do spraw obsługi składnicy akt
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich ul. Kalwaryjska 62 41-940 Piekary Śląskie
WARUNKI PRACY
Praca jednozmianowa w systemie czterogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, komputer -
czas przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
wymuszona pozycja ciała - siedząca.
ZAKRES ZADAŃ
Sprawdzanie i przyjmowanie dokumentacji przeznaczonej do archiwizacji oraz prowadzenie składnicy akt w
celu prawidłowego przechowywania dokumentów.
Organizowanie pracy w zakresie archiwizacji dokumentów oraz udzielanie instruktażu pracownikom
zdającym dokumenty w celu zapewnienia przestrzegania obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji.
Wydzielanie z zasobów archiwalnym dokumentacji, której okres przechowywania upłynął w celu przekazania
do wybrakowania.
Przeprowadzanie kwerendy dotyczącej dokumentów znajdujących się w składnicy akt w celu ich
udostępnienia.
Prowadzi rejestry spisów akt przekazanych kat. A, B i BE oraz przekazanych do brakowania kat. B, BE, BC w
celu prawidłowej ewidencji dokumentacji archiwalnej.
Przyjmowanie i wysyłanie poczty specjalnej jawnej, w celu właściwego obiegu korespondencji
Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: 1 rok Praca w archiwum lub składnicy akt
znajomość przepisów regulujących obieg dokumentów w jednostce
znajomość przepisów regulujących pracę archiwów, składnic akt.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
Wykształcenie: średnie o profilu administracyjno-biurowym
przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne"
umiejętność organizowania pracy
umiejętność komunikowania się, współpracy
rzetelność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
Życiorys/CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
zawodowego / stażu pracy
kserokopie świadectw pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie
polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia
zawodowego / stażu pracy
Kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 02 października 2017 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Kalwaryjska 62
41-940 Piekary Śląskie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Bliższych informacji na temat procedury naboru udzielane są telefonicznie (32 3936220)
Osoby, które pozytywnie przejdą pierwszy etap selekcji zostaną telefonicznie poinformowane o kolejnych
etapach naboru.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na
płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,
pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form
kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.