Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko starszego referenta do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko starszego referenta do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej

Miejsce wykonywania pracy:

Piekary Śląskie

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
ul. Kalwaryjska 62
41-940 Piekary Śląskie

WARUNKI PRACY

Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, dwa komputery - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca.
Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję przełożonemu do podpisu oraz rozdziela i wydaje je zgodnie z dekretacją, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z wydziału, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów, stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych.
  • Kopertuje, adresuje i przygotowuje do wysyłki korespondencję, w celu doręczenia jej adresatom.
  • Obsługuje komputer, pocztę elektroniczną i system faksowo – mailowy, w celu uzyskania i dostarczania informacji powstałych w toku bieżącej poczty.
  • Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie przełożonych, w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
  • Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników wydziału i przekazuje je do składnicy akt, w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.
  • Obsługuje centralę telefoniczną wydziału, kieruje interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie, w celu zapewnienia właściwej pracy wydziału.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca na stanowisku administracyjno-biurowym
  • Znajomość przepisów regulujących obieg dokumentów w urzędzie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok praca na stanowisku administracyjno-biurowym
  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urządzeń
  • umiejętność organizowania pracy, współpracy, rzetelność
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia Poświadczenia bezpieczeństwa

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    ul. Kalwaryjska 62
    41-940 Piekary Śląskie

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2100,01 + wysługa z tytułu lat pracy od 5% do 20%.
Osoby zakwalifikowane do II etapu postępowania kwalifikacyjnego będą powiadamiane telefonicznie o terminach poszczególnych etapów.
Bliższe informacje udzielane telefonicznie 32 3936220

 

Metryczka

Data publikacji 29.01.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
Osoba udostępniająca informację:
Bohdan Nykiel zespół informatyków
do góry