Nabór na stanowisko inspektora ds.finansów, zaopatrzenia oraz gospodarowania zasobami mieszkaniowymi Zespół Finansów i Zaopatrzenia
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko inspektora ds.finansów, zaopatrzenia oraz gospodarowania zasobami mieszkaniowymi Zespół Finansów i Zaopatrzenia
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Piekary Śląskie
Stanowisko pracy usytuowane na 1. piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
ADRES URZĘDU:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI ul. Kalwaryjska 62
41-943 Piekary Śląskie
WARUNKI PRACY
Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, dwa komputery – czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała – siedząca.
ZAKRES ZADAŃ
Prowadzi postępowania administracyjne i sporządza projekty decyzji administracyjnych w sprawach przydziału lub zmiany lokalu przyznania pomocy finansowej dla policjantów jednostki oraz w sprawach świadczeń finansowych za remont lub brak lokalu mieszkalnego w celu rozstrzygnięcia o uprawnieniach policjantów. Sporządza listy wypłat dodatkowych należności na podstawie prawidłowych dokumentó źródłowych, w celu wypłaty należności. Wystawia zaświadczenie o wynagrodzeniu pracownikom i funkcjonariuszom posługując się programem PŁACE, w celu udzielenia informacji osobom zainteresowanym. Prowadzi ewidencję szczegółową i ilościową, a także rozdysponowuje materiały biurowe techniki policyjnej, druki, środki czystości i inne z obrotu poza magazynowego, w celu zapewnienia prawidłowego zaopatrzenia jednostki. Zgłasza do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego funkcjonariuszy i pracowników, w celu zagwarantowania im i członkom ich rodzin dostępu do powszechnej opieki zdrowotnej. Prowadzi całościową obsługę kasową jednostki, polegającą na przyjowaniu wpłat za prywatne połączenia telefoniczne, kserokopie z akt sprawy i inne należności, odprowadza wpłaty do KWP w Katowicach, wystawia odpowienie dokumenty (KP, KW).
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe: 2 lata praca w komórkach do spraw finansów
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne z zakresu obsługi programów komputerowych
poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne"
znajomość języka angielskiego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
Życiorys/CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kserokopie świadectw pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego /
stażu pracy
Certyfikat ukończenia kursu językowego
Poświadczenie bezpieczeństwa
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 19 października 2018 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
ul. Kalwaryjska 62
41-943 Piekary Śląskie
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski
Policji w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul. Kalwaryjskiej 62, 41-940 Piekary Śląskie, e-mail:
komendant@piekary.ka.policja.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: Zgodnie z art. 37 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Komendant Miejski Policji w Piekarach Śląskich wyznaczył w podległej jednostce inspektora ochrony danych, kontakt: ul. Kalwaryjska 62, 41-940 Piekary Śląskie, e-mail: iod@piekary.ka.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych;
żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie (32) 3936220.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2235,12 zł brutto miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%.
Osoby, które pozytywnie przejdą I etap postępowania zostaną poinformowane o dalszych etapach telefonicznie.
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegaj zwrotowi.
Planowane zatrudnienie do 31.12.2020 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.